سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : جمعه 86/8/4 | 2:23 صبح | کاتب: دوست دانا

بسم رب المهدی
مولای من، شرمنده ام از سلام کردن به تو، چون به ما گفته اند وقتی به کسی سلام می کنی ، می خواهی به او بگویی از شرمن در امانی. امّا، امان از لحظه ای که اعمال مرا دیدی و گریستی و من خندان بودم.   

اما با همه بدیهام دلم می خواد یک چیز بهت بگم: مهدی جان ؛ بدان که تو غایب نیستی واین منم که از غیبت وجودم در حضور تو عذر می خواهم و اگر حجاب ظهور تو حضور پست من است دعا کن من بمیرم تا توبیایی 

و سلام به تو دوست عزیز و خواننده جان 

برات یک هدیه دارم. حتی اگر نخواستی مطلبم رو بخونی حداقل هدیه ام رو قبول کن اما برعکس همه من   نمی گم ناقابله بلکه به نظرم خیلی هم قابل داره! اگر دستم رو رد نکنی و قبولش کنی و پائین صفحه رو نگاه کنی، هدیه رو می بینی و دلیلشو هم می فهمی. مبارکت باشه!

نمی دونم چطوری وارد این وبلاگ شدی یا مدیر وبلاگ رو میشناختی و اُمدی مطالبش رو بخونی، یا از چت خسته شدی امدی از مطالب وبلاگ کمک بگیری ویا خیلی اتفاقی مثلا سرچ کردی و افتخار میزبانیت رو به من دادی ویا.... به هر حال من به یک چیز خیلی اعتقاد دارم؛ هیچ چیز توی این دنیا اتفاقی نیست حتی یک دیدار ساده اتفاقی با دوست قدیمی در اتوبوس که سالها همدیگر رو فراموش کرده بودید حتما حکمتی داشته و مهمتراینکه هر چیزی که توی این دنیاست اگر از وسایل و الهامات شیطانی نباشه حتما وسیله ای برای نزدیکی به خداوند. ان شاء الله، مطالب این وبلاگ هم تلنگری برامون باشه و هم یک وسیله ناچیز برای قرب به خداوند.

و اما بعد... اونایی که اهل چت هستند و چندین ساله که می چَتن، می دونند که قبلا چت رومهای یاهو مسنجر اسمهای فارسی داشت (البته بعد از مدتی برش داشتند) یادم وقتی اسم بعضی از رومها رو که می خوندم از بس زشت بودن خودم از خودم خجلت می کشیدم فقط دو سه تا اسم مذهبی داشت که من هم به اعتبار اسماشون توی اونا میرفتم.  اسم یکیشون «یا مهدی» بود و اکثر بچه هایی هم که اونجا می اومدند حداقل یک دین و ایمونی حالیشون میشد یک روز مشغول کار خودم بودم که دیدم صفحه عمومی چت پراز مطالب شبه ناک  شد شبهه هایی در مورد قرآن و اسلام و... دست بر دار هم نبود مدام شبهاتش رو مطرح می کرد و بچهای روم رو مسخره می کرد و می گفت شما که بچه مسلمونید چرا جواب نمی دید خداییش شبه های وحشتناکی مطرح می کرد و همین جوری نمی شد بهش جواب بدیم من فقط تنها کاری که کردم سعی کردم یک چیزی در جوابش بدم که حداقل اگر پاسخ نیست ولی به ذهن خواننده القاء بکنه که حرف اون هم درست نیست و باید تحقیق بشه. خلاصه اینکه تا ماهها ذهن من درگیر شبهاتی شد که معلوم بود نویسندش قصد و غرضی داشته. 

در آخر، هدیمو بهت تقدیم می کنم 

امام علی (علیه السلام) می فرمایند:

پاداش مجاهدی که در راه خدا شهید گردد، بیش از پاداش کسی نیست که با وجود توانایی پاکدامن باشد.

                                                                                                ادامه دارد





  • فال حافظ
  • تکاب بلاگ
  • آنکولوژی
  • تربیت بدنی