سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 86/11/23 | 5:39 صبح | کاتب: تنهای مجنون

سلام به همه ی دوستان !
من هم مثل شما در این مدت نوشته های قشنگ دوست دانامون رو دنبال می کردم و در آخر به ایشون غبطه خوردم ، خوش به حالشون که مشکلشون فقط وابستگی بوده اما من علاوه بر وابستگی دچار یه دلبستگی شدید یعنی عشق شدم ، اونهایی که نوشته های قبلی من رو خونده باشند می دونند که من اصلا اون روزها حال خوشی نداشتم و در تب و تاب این عشق می سوختم ، ولی الان خدا رو شکر به کمک خدا و یاری دوستان  و مشورت با یه بزرگوار حالم خیلی بهتر شده ، وابستگی و دل بستگی من از بین رفته ولی زخمی که اون عشق روی قلبم به جا گذاشته برای همیشه جاش می مونه ، طوری که هر وقت یاد اون ماجراها می افتم تا عمق وجودم می سوزم . بگذریم ...
یه نکته ی مهمی که من در این مدت بهش پی بردم اینه که این دنیای مجازی امکان بهتری رو برای عاشق شدن فراهم می کنه مخصوصا برای بچه مذهبی ها که حاضر نیستند در دنیای بیرون با نامحرم رابطه داشته باشند ، در این مدت با جوانهای زیادی روبرو شدم که همشون تو این دنیای مجازی عاشق شده بودند کسانی که من وقتی فهمیدم اونا هم عاشقند باورش واقعا برام سخت بود ، به نظرتون چرا جوانها تو این دنیای مجازی به راحتی عاشق میشن ؟
یعنی آدما تصور بهتری نسبت به طرفشون پیدا می کنند ؟
یا چون عیبهای ظاهری مثل موقعیت اجتماعی ظاهری تحصیلی مالی همدیگه رو نمی بینند راحت تر به شخصیت هم علاقمند میشند ؟
یا چون فکر می کنند ارتباطشون در دنیای مجازی با دنیای واقعی فرق می کنه راحت ترتواین دنیای مجازی به نامحرم نزدیک میشن؟
یا عدم آگاهیشون از اینکه نه تنها تو این دنیای مجازی هم میشه عاشق کسی شد بلکه حتی امکانش بیشتر از دنیای واقعی  براشون فراهمه ؟
یا آدما به خاطر گستردگی این دنیای مجازی که به راحتی میشه با همه جای دنیا در ارتباط بود موارد بیشتر و بهتری رو برای عاشق شدن پیدا می کنند ؟
یا همه ی اینها ؟
لابد می گید تو خودت چی ؟ تو خودت چرا عاشق شدی ؟ و کدوم یک از  این عوامل موثر بوده ؟
من خودم متاسفانه یا خوشبختانه آدم  ظاهر بینی نیستم و برای همه ی آدما به خاطر فطرت پاکی که خدا در وجودشون قرار داده ارزش قائلم . من خودم فقط به خاطر عدم آگاهیم به این درد دچار شدم یعنی اصلا تصورش رو هم نمی کردم آدم با چهار خط تایپ خشک و خالی اینقدر راحت عاشق بشه ، من در شرایطی با همزبون چتیم آشنا شدم که هیچ تصور درستی از این دنیای مجازی نداشتم و فقط یه کنجکاوی من رو به سمت چت کشوند ، یه چیز دیگه هم که خیلی موثر بود وضعیت بد روحی من در اون زمان بود ، مخصوصا منی که آدم خیلی احساساتی هم هستم راحت تر زمینه ی عاشق شدنم فراهم شد .خدا عاقبت همه ی مار و به خیر کنه .





  • فال حافظ
  • تکاب بلاگ
  • آنکولوژی
  • تربیت بدنی